Reisorganisatie FLOW

Avontuurlijke zon en winter vakanties

FLOW

Van de Verenigde staten tot Singapore: de wereld gaat graag naar het strand. Maar waarom? Is het de zon, het zand? Naast de garantie van de zon, willen de vakantiegangers van FLOW er ook op uit. Het land verkennen en de cultuur leren kennen.

Werkzaamheden

Voor de nieuwe reisorganisatie FLOW ben ik bezig geweest met het ontwerpen van een huisstijl. Naast dat Flow de avontuurlijke zonvakanties organiseert, kun je bij deze reisorganisatie ook terecht voor avontuurlijke winter reizen. Hiervoor heb ik meerdere bassisstramienen ontwikkeld voor verschillende folders.

Uitgewerkte oriëntatie

De doelgroep die ‘FLOW’ wil aanspreken zijn 2 verdieners in de leeftijd van 30 – 40 jaar. Die nog geen kinderen hebben of zonder kinderen op vakantie gaan.

De keuze voor de naam FLOW, dit heeft alles te maken met de betekenis.Flow is het optimaal beleven van een moment.’  Met dat ‘moment’ bedoeld FLOW natuurlijk die bijzondere reis die je bij hun kunt boeken!

Elke reis heeft zijn eigen folder. Hiervoor heb ik meerdere basisstramienen ontwikkeld. Hierna getest op werkbaarheid en het thema Azië erin geplaatst.

Mogelijk gemaakt door:
Joran Sluiter